2010-08-30

7 kommentarer:

  1. fy tusan, boi, så jävla mycket nytt!!!!111 hur gör du? galen tjej.

    älskar den som är typ öh två snäpp ner, den hemlighetsfulla tjejen med päls eller något i "glada" färger<3

    SvaraRadera
  2. ännä, de bara kommer!! känner mig fruktsam, äntligen. och så är det kul och inspirerande när man får så fin respons!

    fast det är ju inte direkt några större grejer.. grönpälsen är ett praktexempel på en fetgammal skiss som jag bara städat och färglagt. kör på den när det inte kommer något annat hehe <3 tack boi!

    SvaraRadera
  3. svar; jag brukar klicka runt lite bland folk som kommenterar hos de bloggar jag läser & tycker bra om & på det viset hitta nya fina bloggar att följa. så det är mest troligt att vi läser en trevlig blogg båda två & att jag kom till dig genom en kommentar du skrivit, vilket jag är glad att jag gjorde.

    SvaraRadera
  4. jag älskar dina illustrationer. dom är så fantastiskt bisarra och härliga. tummen upp! fortsätt så. mera!

    SvaraRadera
  5. åh den här gillar jag skarpt!
    tack för kommentaren! jo det där med smörpapper, jag klistrade på bitar av det på vissa ställen så mattades färgerna lite eftersom smörpapper är vitt. och så ritade jag huset och fåglarna på det för att kunna kolla var de skulle sitta
    prova prova prova!

    SvaraRadera