2010-08-17

twin sisters

HAZ TO BUY THEM COPIC MARKERS.

7 kommentarer:

  1. oh så fina. du borde ge namnge dina små varelser tycker jag

    SvaraRadera
  2. tack rolf! jag har faktiskt ett namn till den här men jag kan inte publicera det av hemliga anledningar som vi kan ta sen hihi

    SvaraRadera
  3. Hannah i din klass17 augusti 2010 kl. 17:50

    jag hatar att se konst som är bättre än min..

    ;) hoppas du haft en fin sommar, vi ses snart

    SvaraRadera
  4. haha tssk <3

    jag har haft en strålande fin och dansant sommar tack, hoppas du har haft det bra du med! :)

    SvaraRadera
  5. Finfinaste Frida! Vilka vackra bilder! Köp inte Copic förresten, köp piratkopiorna istället. http://www.touchmarker.co.uk/ Vi ses i centrum!

    SvaraRadera
  6. du har verkligen en helt egen stil. galet tjusigt.

    SvaraRadera